dijous, 8 de novembre del 2012

Un diumenge al Campus

El dia 16 de desembre em llevaré no gaire d'hora. Agafaré els Ferrocarrils de la Generalitat, baixaré a Bellaterra. He sentit parlar del Campus però no hi he estat mai. Participaré en una cursa solidària. La meva aportació anirà a La Marató de TV3. Recolliré el dorsal i deixaré la bossa al guarda-roba, com a tantes d'altres curses en les que hi participo.
A les 11:00 en donaran la sortida. Correré 5 km pel Campus de la UAB, lliure de cotxes, per un traçat asfaltat ben ampli amb un recorregut dur. Quan acabi recolliré la bossa de regals, em donaran l'aigua i xerraré una estona amb els coneguts amb els que em trobo a moltes curses. Després m'acostaré al Servei d'Activitat Física de la UAB i nedaré una mica; aprofitaré els vals d'accés que el SAF ha deixat a la bossa d'obsequis.
Més tard pujaré un altre cop a la Vila i dinaré en un dels restaurants que hi ha: a l'Hotel Campus, al Punt de Trobada o al Cau de la Vila, en una terrasseta al sol.
Un diumenge perfecte al Campus. T'hi apuntes?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada